نکات خانه‌داری

باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه ، راه حل های بی دردسر!

براي همه ما پيش آمده كه چاه سينك ظرفشويي و يا روشويي سرويس بهداشتي مان دچار گرفتگي شود. معمولا حل كردن اين مسئله سختي هاي مخصوص به خودش را دارد، اما ديگر لازم نيست نگران اين مسئله باشيد. با اين مطلب از املاک آنلاین همراه ما باشيد تا با هم نگاهي به روش هايي براي باز کردن لوله فاضلاب و برطرف كردن اين مسئله بيندازيم.

باز کردن لوله فاضلاب با محلول سرکه و جوش و شیرین

نصف فنجان جوش شيرين را با يك فنجان سركه سفيد تركيب كنيد. ممكن است اين محلول كمي جلز و ولز كند ولي لازم نيست نگران باشيد. در كنار اين مسئله كتري را روشن كرده و مقداري آب را به جوس آوريد. محلولي كه آماده كرده ايد را داخل چاه بريزيد و بعد از به جوش آمدن آب، آب جوش را هم به داخل چاه خود بريزيد.این روش بهترین راه باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه است.

باز کردن لوله فاضلاب با مخطوط نمک و یخ

مقداري يخ در فريز خود آماده كنيد. يك فنجان آب و نمك را هم تهيه كنيد. حالا همانطور كه در اين تصوير مشاهده مي كنيد يخ ها را بر روي حفره چاه قرار داده و محلول را تا زمان آب شدن يخ ها بر روي آنها بريزد. تركيب يخ و نمكي كه در چاه گرفته ي شما جاري مي شود مي تواند آلودگي ها و گرفتگي چاه آشپزخانه را برطرف نمايد.

باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه با لیمو ترش

در این روش باز کردن لوله فاضلاب نيز به شما توصيه مي كنيم كه تعدادي ليموترش را به دو نيم كرده و مانند تصوير بر روي حفره چاه خود قرار دهيد و مقداري هم آب بر روي آنها روانه كنيد. اين كار نيز مي تواند براي باز شدن چاه شما مفيد فايده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا