سبک زندگیمعماری و دکوراسیون

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه ، به سفید نه بگویید!

بهترین رنگ کابینت ام دی اف شاید در نگاه خیلی از افراد رنگ های خنثی و در طیف رنگ سفید است، اما در این مطلب شما را با رنگ هایی آشنا خواهیم کرد که چهره ی دکوراسیون آشپزخانه ی شما را زیر و رو می کند و به فضای داخلی تان روح تازه می بخشد. آشپزخانه: اگر شما هم جزء افرادی هستید که تمایل به متفاوت بودن و انتخاب های تازه و جدید دارید این مطلب از املاک آنلاین را به هیچ وجه از دست ندهید. معمولا افراد از ریسک کردن و استفاده از رنگ های شاد و متفاوت در کنار هم می ترسند و در نتیجه اکثرا رنگ سفید را برای کابینت ها و طراحی آشپزخانه های خود برمی گزینند. درست است که کابینت رنگ روشن مثل سفید رنگی زیبا ، دلباز ، در دسترس و همیشه روی مد است اما انتخاب رنگ های دیگر می تواند تفاوت چشم گیری بین محیط شما و دیگران ایجاد کرده و هم چنین تاثیر مثبتی در خلق و خوی شما بگذارد. اگر برای خلق محیطی جدید و هیجان انگیز وسوسه شده اید ، این مطلب را دنبال کنید تا بهترین رنگ کابینت را به شما معرفی کنیم. 

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه؛ قرمز آلبالویی و سبز سدری!

ترکیب رنگی که در تصویر مشاهده می کنید ، از حال و هوای کریسمس الهام گرفته شده و دو رنگ خاص را در کنار هم قرار داده است. هم چنین انتخاب رنگ چوب برای سقف و کف ، به گرم و صمیمی تر شدن فضا کمک شایانی کرده است.

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه؛ سبز چمنی و سفید!

رنگ سبز چمنی از جمله رنگ هایی است که چشم را خسته نخواهد کرد و ترکیبش با سفید به محیط تعادل بخشیده است. طراح برای این که از مرکز دید شدن و خسته کردن چشم به وسیله ی کانتر سبز رنگ جلوگیری کند ، با تزریق این رنگ در سقف به محیط هماهنگی لازمه را بخشیده است.

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه؛ آبی تیره و آبی آسمانی!

برای افزودن کمی جذابیت به کابینت های ساده ی این آشپزخانه ، طراح رنگ آبی روشن تر را برای زمینه کابینت ها و آبی تیره را برای درهای آن انتخاب کرده است.

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه؛ قرمز و مشکی!

با رعایت تعادل در استفاده از رنگ ها ، از اغتشاش بصری جلوگیری کرده و به یک محیط سامان یافته دست یابید. در نمونه آورده شده طراح رنگ تیره را برای کابینت ها و رنگ چشم گیر قرمز را برای کانتر وسط انتخاب کرده است.

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه؛ طوسی سرد و نارنجی!

رنگ طوسی از آن جمله رنگ های خنثی است که مکمل هر رنگی می تواند باشد. برای افزودن کمی هیجان و زنده کردن محیط ، رنگ نارنجی تیره را انتخاب کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید رنگ نارنجی جهت دست یابی به بهترین نتیجه تنها در کانتر به کار رفته است. هم چنین انتخاب چنین قالیچه ای با ترکیب رنگ نارنجی و طوسی در متعادل کردن فضا تاثیر بسزایی داشته است.

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه؛ لیمویی و سبز روشن!

این دو رنگ از جمله شادترین و انرژی بخش ترین رنگ ها به حساب می آیند که تمایل شما را به آشپزی چند برابر خواهند کرد. انتخاب رنگ چوب برای کف باعث شده است که توجه ها بر روی رنگ های کابینت ها و کانتر بیش تر شده و تاثیرشان دوچندان شود.

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه؛ آبی روشن و سفید!

استفاده از رنگ سفید به طور مطلق ممکن است باعث بی روح شدن محیط شود ؛ بنابراین سعی کنید آن را به صورت ترکیبی به کار برید. در نمونه آورده شده طراح با به کارگیری رنگ آبی در لبه ها و کابینت ها محیط را سرزنده و در عین حال مملو از احساس آرامش نموده است.

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه؛ طوسی روشن و فیلی!

به یاد داشته باشید که رنگ های روشن مثل کابینت سفید طوسی همیشه باعث بزرگ تر نشان دادن فضا می شود اما از طرفی سعی کنید از خنثی و بی روح شدن محیط جلوگیری کنید. برای مثال در این تصویر طراح با استفاده از یک تابلوی رنگی محیط را سرزنده تر کرده است.

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه؛ زرد و نارنجی تیره!

از آن جایی که رنگ نارنجی ، رنگی تند و چشم گیر است ، از به کار گیری آن در کل کابینت ها خودداری کرده و سعی کنید با رنگ روشن تر ترکیب شود. استفاده از این ترکیب رنگ ها را به کنجی خاص اختصاص دهید نه همه ی محیط تا از شلوغ شدن و اغتشاش بصری جلوگیری شود.

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه

تحریریه املاک آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا