سبک زندگی

بهترین شوینده دیوار، با این محلول جادویی هر لکه ای پاک میشه!

بهترین شوینده دیوار از نظر شما چه شوینده ای است؟ اگر تا به حال به این موضوع فکر نکرده اید و همواره برای شست و شوی دیوارها با مشکل اساسی مواجه شده اید، بهتر یاست تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ساخت یک شوینده خانگی و کارآمد آشنا کنیم. نکات خانه داری: همه ما شاهد این هستیم که دیوارها در معرض کثیفی و لک های بسیاری قرار می گیرند؛ از اثر انگشت گرفته تا لکه های غذا و هزار چیز دیگر؛ اما غالبا بعضی از ما برای تمیز کردن لکه ها به استفاده از انواع اسکراب ها و به قول خودمان سابیدن دیوار می رویم. این کار قطعا بهترین و درست ترین راهکار نیست. اگر همین منوال را پیش بگیریم قطعا آسیب های جدی ای بر روی نقاشی دیوار ما اتفاق خواهد افتاد. اگر کمی هوشیارانه تر عمل کنیم می توانیم با کمک راهکارهای تازه ای به شکل درست تری این لکه ها را از روی دیوار منزل خود پاک کنیم. در این مطلب از املاک آنلاین همراه ما باشید تا با هم روشی را یاد بگیریم که با کمک آن بتوان لکه های دیوار را به بهترین شکل ممکن پاک کنیم.

مواد لازم برای ساخت بهترین شوینده دیوار

  • 2 فنجان آب
  • 1 قاشق چای خوری مایع ظرفشویی
  • 1 قاشق چای خوری سرکه سفید
  • یک پارچه مناسب

مراحل ساخت شوینده دیوار

ابتدا باید موادی را که تهیه کرده اید در یک کاسه بریزید و با یکدیگر ترکیب کنید. سپس همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دستمال و یا پارچه ای را که مد نظر دارید مانند چیزی که در تصویر مشاهده می کنید به ماده درون ظرف بزنید.

بهترین شوینده دیوار

تمیز کردن لکه ها با شوینده دیوار

حالا با کمک همان دستمال که به مواد شما آغشته است بر روی لک دیوار بمالید. مراقب باشید که لازم نیست این کار را با فشار زیاد و تند تند انجام دهید.

تنها کافی است به آرامی بر روی لکه ای ک بر روی دیوار وجود دارد بمالید. این کار به شما کمک می کند که بتوانید از رنگ روی دیوار خود نیز مراقبت کنید.

در نهایت بعد از پاک شدن لکه ها از روی دیوار می توانید مانند چیزی که در این تصویر نیز به خوبی مشاهده می کنید با کمک یک اسفنج، مواد را از روی دیوار پاک کرده و تمیز نمایید.

بهترین شوینده دیوار

تحریریه املاک آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا